Hofmeester Dental

01. Bestelling

U plaatst een bestelling

Middels de zoekfunctie kunt u opzoek naar een product. Ook kunt u via het menu per categorie zelf opzoek gaan. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Dan helpen wij u graag persoonlijk verder. Laat ons weten wat u zoekt via e-mail, telefoon of het contactformulier. Op bestellingen tot € 100,00 berekenen wij € 4,95 aan verzendkosten, hierboven komen de verzendkosten te vervallen.

Bekijk producten
02. Verwerking

Wij verwerken uw bestelling

Zodra uw bestelling bij ons binnen is gaan wij voor u aan de slag.
Wij leveren onze Prime bezorgingen in oranje herbruikbare kratten, deze nemen wij bij uw volgende bestelling weer mee. De UPS verzendingen worden verstuurd in dozen.

Door het gebruik van kratten, creëren wij veel minder afval

03. Transport

Uw bestelling is onderweg


Stap voor stap wordt onze Prime dekking uitgebreid. U mag ons altijd vragen wanneer/of we zelf in uw postcodegebied komen bezorgen.

04. Bezorging

De bezorger levert
uw bestelling af

Onze Prime bezorger zet uw bestelling neer op de gewenste plaats.
Moeten we misschien even helpen met uitpakken? De UPS bezorger levert uw bestelling af op de gebruikelijke manier.

05. Retourneren

Heeft u een retour voor ons?

Onze Prime bezorger neemt deze direct voor u mee. UPS kan een retourpakket ophalen nadat u contact met ons heeft opgenomen. Hierna wordt uw retour zo snel mogelijk verwerkt en gecrediteerd.

Retourbeleid
06. Facturatie

Facturatie & Incasso

Standaard ontvangt u een factuur na iedere bestelling. Onze vaste klanten ontvangen één keer per maand een verzamelfactuur. Wilt u de frequentie aanpassen? Laat het ons dan weten!

De facturen worden verzonden per e-mail. Liever op een ander mailadres of iets anders wijzigen? Laat het ons dan weten.

Via uw account kunt u ook automatische incasso aanvragen indien gewenst.