Reparaties
Het kan voorkomen dat uw apparatuur toe is aan onderhoud of reparatie. Of het nu gaat om de reparatie van een hand-/hoekstuk of onderhoud aan een apparaat, onze After Sales afdeling verzorgt dit voor u.
U kunt uw reparatie op verschillende manieren bij ons aanmelden; telefonisch op 010 - 286 3000 of per e-mail. We streven ernaar binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen om bijvoorbeeld een ophaalmoment af te spreken.
Eventuele reparatiekosten worden áltijd schriftelijk met u gecommuniceerd en daadwerkelijke reparaties zullen pas worden uitgevoerd wanneer wij uw goedkeuring hebben ontvangen. Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, kan het zijn dat de fabrikant of reparateur onderzoekskosten in rekening brengt. Deze kosten zullen worden doorberekend.
In sommige gevallen valt de reparatie binnen de fabrieksgarantie. Dit is mogelijk wanneer het product is aangeschaft bij Hofmeester Dental en de aanschafdatum nog binnen de garantieperiode van de fabriek valt. Garantie is alleen van toepassing op fabricagefouten en niet op klachten als gevolg van slecht onderhoud of gebruikersfouten.
Contact opnemen
Meest actuele nieuws
Ontdek de kracht van eenvoud
Ook in 2024 probeert Hofmeester de praktijk te voorzien van een goede en betrouwbare service. Om goed van start te gaan zijn we in ons assortiment gedoken en hebben we gezocht naar producten die wellicht niet bekend staan als 'hardlopers', maar wel veelal een efficiënte oplossing bieden voor ogenschijnlijke complexe problemen.
Meer informatie3Shape TRIOS mondscanners
Stap in de wereld van digitale tandheelkunde met 3Shape TRIOS® en ontdek een lange lijst van mogelijkheden.
Meer informatieDuurzame initiatieven
Net zoals een ieder ander is ook Hofmeester op zoek naar verduurzaming in haar processen en assortiment. Hier lees je alles over onze groene initiatieven
Meer informatieScore Configurator
Configureer met gemakt uw Score stoeltje en vraag een vrijblijvende offerte aan
Meer informatie