Hofmeester Dental

Artikel retour? Geen probleem!

Niet tevreden met uw bestelling? Bij Hofmeester Dental kunt u onder bepaalde voorwaarden een product retourneren. Als u hier gebruik van wilt maken, dan dient u dit aan ons te melden binnen 7 dagen nadat u het product heeft ontvangen. Vervolgens heeft u nog 7 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Lees hieronder meer over ons retourbeleid.

Wilt u een product retourneren?

Retourneren is gemakkelijk. Valt u onder ons Hofmeester Prime gebied? Dan komen wij uw retour zelf ophalen bij uw eerst volgende bestelling. Valt u hier buiten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij u graag verder.

Voorwaarden

Als u een product retour stuurt, dient u alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het product moet in originele (nieuw)staat en in de oorspronkelijke verpakking naar ons teruggestuurd worden. Voor zakelijke klanten geldt dat wij uitsluitend producten retour nemen indien dit nadrukkelijk vermeld wordt in de offerte of na beoordeling en na schriftelijke goedkeuring van de leverancier. Voldoet uw product niet aan deze eisen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Uitzonderingen

Sommige producten kunnen vanwege hun aard helemaal niet worden teruggestuurd:

  • Artikelen die speciaal voor u besteld zijn.
  • Artikelen die speciaal voor u op maat gemaakt zijn.
  • Artikelen die gekoeld bewaard moeten worden.
  • Artikelen die steriel verpakt zijn, mogen alleen geretourneerd worden in verzegelde verpakking om de steriliteit te waarborgen.
  • Artikelen die wij in verband met hygiëne niet retour kunnen nemen.

Vervolgprocedure

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Als deze akkoord bevonden wordt, zullen wij - afhankelijk van uw wens - het product omruilen of het aankoopbedrag terugstorten. Heeft u gekozen voor het terugkrijgen van het aankoopbedrag? Dan wordt dit binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoop terug gestort op uw rekening. Indien onze retourafdeling het product binnen de 14 dagen na ontbinding nog niet heeft ontvangen, dan kunnen wij u vragen om een verzendbewijs, voordat wij overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag.

Heeft u een vraag voor ons?