Reparaties

Het kan voorkomen dat uw apparatuur toe is aan onderhoud of reparatie. Of het nu gaat om de reparatie van een hand-/hoekstuk of onderhoud aan een apparaat, onze After Sales afdeling verzorgt dit voor u. 
 

Reparatiekosten en garantie

Eventuele reparatiekosten worden áltijd schriftelijk met u gecommuniceerd en daadwerkelijke reparaties zullen pas worden uitgevoerd wanneer wij uw goedkeuring schriftelijk hebben ontvangen.
Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, kan het zijn dat de fabrikant of reparateur onderzoekskosten in rekening brengt. Deze kosten zullen worden doorberekend.

Bent u van mening dat de reparatie in zijn geheel onder garantie uitgevoerd dient te worden? Dit is mogelijk wanneer het product is aangeschaft bij Hofmeester Dental en de aanschafdatum nog binnen de garantieperiode van de fabriek valt.
 
Garantie op reparatie: op gerepareerde onderdelen wordt 3 maanden garantie gegeven.
 

Reparatie aanbieden

U kunt uw reparatie op verschillende manieren bij ons aanmelden; telefonisch op 010 - 286 3000, per e-mail of via onderstaande formulier. In dat laatste geval ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail van uw aanvraag. We streven ernaar binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen om bijv. een ophaalmoment af te spreken. 
Wanneer we uw reparatie op laten halen, zouden we u willen vragen het apparaat of hoekstuk goed in te pakken, zodat deze niet (verder) kan beschadigen tijdens het transport.


Wilt u liever even telefonisch met ons overleggen of heeft u andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons telefonisch bereiken op 010 - 286 3000 of stuur een e-mail naar aftersales@hofmeester.nl.

 
 
 
 
 
 

Indien ja, geef in de klachtomschrijving aan wanneer u de reparatie aangeschaft heeft.
 
 
 
 
 
Heeft u een afbeelding of aankoopfactuur beschikbaar, kunt u deze hier uploaden.