Claims & Reparaties

Het kan voorkomen dat uw apparatuur toe is aan onderhoud of reparatie. Of het nu gaat om de reparatie van een hand-/hoekstuk of onderhoud aan een apparaat, onze After Sales afdeling verzorgt dit voor u. 
 

Reparatie aanbieden

Vult u het reparatieformulier zo compleet mogelijk in en voeg dit bij het product dat u aanbiedt ter reparatie. Wij verzoeken u het apparaat goed in te pakken, zodat deze niet (verder) kan beschadigen tijdens het transport.
Is uw reparatie compleet en goed ingepakt? Dan kunt u telefonisch een afspraak met ons maken, om het pakket kosteloos op te laten halen.
 

Reparatiekosten en garantie

Eventuele reparatiekosten worden áltijd schriftelijk met u gecommuniceerd en daadwerkelijke reparaties zullen pas worden uitgevoerd wanneer wij uw goedkeuring schriftelijk hebben ontvangen.
Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, kan het zijn dat de fabrikant of reparateur onderzoekskosten in rekening brengt. Deze kosten zullen worden doorberekend.

Bent u van mening dat de reparatie in zijn geheel onder garantie uitgevoerd dient te worden? Dit is mogelijk wanneer het product is aangeschaft bij Hofmeester Dental en de aanschafdatum nog binnen de garantieperiode van de fabriek valt.
 
Garantie op reparatie: op gerepareerde onderdelen wordt 3 maanden garantie gegeven.

Voor meer informatie kunt u bellen met 010 - 286 3000 of mailen met aftersales@hofmeester.nl.